Ads 468x60px

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Μήπως σαμποτάρεσαι κατα βάθος..;

Ξέρω είναι πολύ κινηματογραφικό από όλα τα κακά που μπορεί να μας συμβαίνουν ξαφνικά από το πουθενά να σωζόμαστε από τον γαλάζιο πρίγκιψ ή από μία μάνα εξ ουρανού. Ας έρθουμε όμως λίγο στην πραγματικότητα και ας ζήσουμε το σήμερα όχι σαν ηθοποιός του σινεμά αλλά ως το καλύτερο ρόλο ever, αυτόν το να είμαστε απλά ο εαυτό μας.

Drama queen. Είναι ένα είδος ανθρώπων που έχω συναντήσει πολλές φορές στη ζωή μου. Οι γυναίκες όμως εδώ έχουν την πρωτιά, αφού ότι λάθος άνθρωπο επιλέξουν, ότι μ@λ@κί@ κάνουν στη ζωή τους το ρίχνουν στην κακή τους μοίρα και στην αρνητική ενέργεια που έχουν δεχθεί. Πιστέψτε με ότι υπάρχουν κάποιοι που νιώθουν, σκέφτονται και ενεργούν έτσι, για όλα φταίνε οι άλλοι και η κλάψα είναι στην καθημέρινότητα τους. Για να σοβαρευτείτε όμως και λίγο..η ζωή είναι πολύ μικρή για να είσαι απλά παρατηρητής της, δράσε-ζήσε-τόλμησε.


Μικρό μου ταπεινό χαμομηλάκι. Δεν μιλάτε, δεν λαλάτε, ότι σας λένε οι άλλοι κάνετε και ποτέ δεν παίρνετε πρωτοβουλίες, ενώ τον εαυτό σας τον βάζετε σε δεύτερη μοίρα. Όταν κάποιος αντιληφθεί ότι μπορεί να σας κάνει ότι θέλει τότε την βάψατε αφού εύκολα γίνεστε θύματα και κάνετε ότι περνά από το χέρι σας για να είναι όλοι οι άλλοι ευτυχισμένοι και εσείς στο περιθώριο. Να είσαι καλός άνθρωπος δεν λέω, αλλά όχι να μας πουν και βλάκες όμως. Ουσιαστικά κανένας δεν θέλει να κάνει τον άλλον ότι θέλει, καταλήγει να τον βαριέται. Για αυτό, ξεκίνα να αγαπάς εσένα πρώτα και μετά συνέχισε και με τους υπόλοιπους θα τους προκαλέσεις το ίδιο αίσθημα και θα εκτιμήσουν πολλά.

Φτου σου παιδί μου φτου σου. "Είμαι παχιά", "πετάει η κοιλιά μου", "έχω μεγάλη μύτη", "μακάρι να είχα πιο ωραίο σώμα"..-"Κοίτα αυτή! Έχει κορμάρα.." Καθημερινά τα ακούω όπως και πολλά άλλα, ελάχιστες όμως εώς σπάνιες είναι οι φορές που κάποια ή κάποιος να πει ότι είμαι κουκλάκι βρε παιδί μου, όχι γιατί είναι ψώνιο αλλά γιατί όντως αγαπάει τον εαυτό του για αυτό που είναι. Αγάπησε τον εαυτό σου γιατί σου αρέσει να τρως πίτσα στις 12 το βράδυ, γιατί πείνασες και έφαγες κρέπα σοκολάτα, γιατί βαρέθηκες να πας γυμναστήριο ή απλά δεν ήθελες να πάρεις πολυβιταμίνες για να γίνει και εσύ "ντούκι", γιατί απλά για ότι είσαι φταίει το DNA της μανούλα και του μπαμπάς σου...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Δείτε όλα τα ζώδια